torsdag 26 november 2009

Lite magbilder

Jo, nog har magen växt under de här veckorna alltid. Är väl inte överförtjust i magen än, den är är fortfarande bucklig tvärs över naveln. Hoppas det försvinner i takt med att livmodern växer.


Till vänster: Typ utgångsläget. Till höger: Ikväll, vecka 15+3. Möjligtvis lite väl avslappnad.


Ikväll, vecka 15+3, liggandes i sängen.

Tänkte att jag skulle få en bild på min sneda mage när jag lade mig ner, men Myran var visst inte med på det idag. Och förresten så tror jag faktiskt att jag kände första sprattlet ikväll, precis när jag hade lagt mig ner i sängen för att ta den liggande bilden. Tror det i alla fall, i så fall var det häftigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!! Bucklig mage kan du nog leva med :)

Puss puss

Äter frukost med Ia just nu som går igenom leksakskatalogen.... hon är likt sin kusin... det vore bättre att hon kryssade det hon inte vill ha :)

I. sa...

Det är så roligt att följa en mage som växer! Tack för nya magbilder!

Therese sa...

Jättekul med bilderna, du har så söt liten mage. Häftigt när de första rörelserna kommer. Kram