tisdag 4 maj 2010

Jag laddar

För att fördriva tiden innan förlossningen - men även under och efter - har jag börjat ladda med böcker, filmer, musik och serier.


Två böcker hittills. Båda hinner garanterat läsas ut innan ungen kommer...


Förlossningsplaylist. Jobbar fortfarande på den.

Inspelning av följande filmer är inprogrammerat de kommande veckorna:
  • The Loss of a Teardrop Diamond
  • Body of Lies
  • Revolutionary Road
  • Mammut
  • Mio min Mio
  • Dumpa honom!
  • Life or Something Like It
  • Allt eller inget
  • Marley och jag
  • Girl in the Park
  • Edward Scissorhands
  • Mannen som kunde tala med hästar
  • Last Chance Harvey
  • Titanic
  • The Dark Knight

Sen tidigare finns också:
  • Milk
  • Pretty Woman
  • Batman Begins
  • Bröllopsduellen
  • Definitely, Maybe
  • Holiday
  • Midnight Bayou
  • Twilight
  • New Moon

Så jag borde vara safe. Ibland är det verkligen toppen att ha så många kanaler som vi har, inklusive typ alla filmkanaler man kan tänka sig. Lite serier - Grey's, Gossip Girl, One Tree Hill och Project Runway - på det så lär jag klara mig länge.

Men tiden lär stå stilla ändå misstänker jag.

P.S. Har man förslag på bra musik, någon rolig serie eller en riktigt bra rulle så får man gärna tipsa!

2 kommentarer:

JD sa...

Ah, jag har planerat att drämma av Mad Men-boxen och Lost när jag är föräldraledig. Har sparat dem helt och hållet för det syftet, haha.

Anonym sa...

Ny serie på 4:an, the good wife. Mycket bra.

Puss puss/M