tisdag 27 april 2010

Höstfleece

Jag måste framstå som världens shoppingfreak, vilket jag nog också är. Och säkert köper jag på mig mer än nödvändigt, men ärligt talat - varför inte? Det är ju så kul med bebiskläder och andrahandsmarknaden är rätt bra ändå. Så jag fortsätter!

Igår snubblade jag över en så himla fin fleecejacka som jag blev helt besatt av. Dock hittade jag den bara i storlek 56 först och efter att ha läst att just det märket har rätt små storlekar så kändes det inte så himla kul att lägga 400kr på en jacka som Myran kan ha i några veckor.

Men efter att ha sökt igenom hela nätet (ja, det kändes faktiskt så!) så hittade jag den i storlek 68 - och dessutom till halva priset! Så det var bara att klicka hem dem helt enkelt, den blir perfekt till hösten förhoppningsvis. Och den ramlade ner i brevlådan idag, här snackar vi snabb leverans!

Coola fleecejackan från Kik Kid. Love it!

Till mitt försvar kan jag alltså säga att jag försöker tänka på att köpa i vettiga storlekar och sprida ut dem så att vi inte har allt som kan tänkas behövas i en given storlek, för ja, jag vet att andra väntar på att få köpa kläder och grejer till Myran också. Nu ska jag försöka lägga band på mig.

Jag lovar. Att försöka alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket snygg jacka! Den kommer att bli finfin på prinsen.

Puss puss/M

Tova sa...

Tihi, ja vi har högst två plagg i garderoben som vi SJÄLVA köpt till Elliot, resten har folk runtomkring oss köpt. :P och det fortsätter att strömma in fast han är över 3 månader nu, haha... det är nästan så man längtar efter att själv få shoppa lite ;)