onsdag 14 april 2010

Skitdag

Idag har det varit en sån där skitdag. En riktig skitdag.

Allt har gått fel ända från början och ilskan bara kokar inom mig. Har skrikit åt katterna av okända anledningar, kastat iväg saker istället för att lägga ner dem och gått omkring och muttrat för mig själv. Myran har såklart varit superaktiv och inte alls särskilt aktsam med sin mamma, så han har också fått några utskällningar. Hade han inte legat i magen hade jag väl kastat iväg honom också. Från balkongen eller nåt. Vilken bra mamma jag är.

Nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man får ha såna dagar ibland! Hoppas du känner dig bättre om en stund!

//Jenny

Anonym sa...

Man får absolut ha såna dagar och du är så underbar som verkligen vågar säga hur du känner. Kasta från balkongen eller inte, du kommer att bli en toppenmamma.

Puss puss/M