tisdag 12 januari 2010

Inköp

Igår snubblade jag in på Pixiekids och där var det rea. Självklart kunde jag då inte låta bli att köpa två Plastisock-bodys - de är ju så himla söta! Har blivit totalförälskad i Plastisocks kläder, det är verkligen färgglada och roliga kläder till busiga barn. Och ett busigt barn vet jag ju redan att vi kommer att få.

Plastisock Outer Space Body Blå

Plastisock Outer Space Body Röd.

Han kommer att bli så fin i sina bodysar, söta lilla Myran! Garderoben växer verkligen redan, inte minst med tanke på alla fina kläder som lilla mamsen kom hem med från USA nu. Bodys, pyjamas, sovpåse, strumpor, byxor, haklappar - you name it! Och världens goaste filt, har aldrig i mitt liv känt något så mjukt under mina fingrar. Myran tackade med både en och två kickar på sin mormors hand. Kan ni säga total lycka?

P.S. Lägger upp bilder på alla USA-grejer senare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket söta!

Puss/M

Therese sa...

Så fina. Kram

Tova sa...

ÅH vilka fina! Vill ha. :)

systerkasia sa...

Läckert! Verkligen glada....och med tanke på hur somrarna varit senaste åren kommer långärmat att behövas :). Ska bli kul att få se magen snart igen. Kan tänka mig att det händer massa nu. Kramisar

Anonym sa...

När kommer bilderna på sakerna från USA. Jag är så nyfiken att jag spricker!