tisdag 12 januari 2010

Svar på kommentarer

Har fått lite frågor och kommentarer här på bloggen som jag tänkte svara på, blir lite roligare med tvåvägskommunikation tycker jag. Hädanefter kommer jag/vi dock svara direkt i kommentarsfältet där kommentaren gjorts, så ställer ni en fråga eller så så får ni hålla utkik där helt enkelt.

J D: Ja, vi planerar att flytta tillbaka, till sommaren faktiskt. Drömhuset har vi hittat, får se om det blir vårt. Längtar verkligen, även om det känns tufft att lämna min familj här nere. Men det löser sig, jag och mamma får turas om att åka upp och ner längs Norrlandskusten.

Angående magen så var min rätt stor i vecka 11 också, grejen är ju att då är det bara gaser ;-) Sen sjönk magen ihop och nu har den börjat växa igen, från vecka 20 ungefär har det bara sagt POFF!

Misstänker att ni ska ha en Bugaboo när du säger att ni ska ha en mörk bas med cerise topp? Kan det stämma?

Sandra: Jag ska inte amma eftersom jag av olika anledningar inte vill amma.

Anna: Visst kan giraffdräkten vara könsneutral och användas till båda könen, men eftersom den fanns i blått, vit/rosa och lila, så vet jag vad jag skulle ha valt till en liten tjej - och vilken jag alltså väljer till en liten pojke. Även om jag tycker att blått, turkost och grönt lika gärna kan sitta på en tjej.

Tova: Hoppas bebisen kommer ut snart!

Therese: Vilken bra idé! Istället för Rundblad och Erixon blir det Adamsson och Bergström.

Och tack till alla för de fina kommentarerna om min mage!

Vill bara säga att jag tycker det är superroligt att det är så många som besöker vår blogg och som tar sig tid att kommentera - det gör en mer motiverad att fortsätta uppdatera. So keep it up!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag minns att du hade lite mage redan då från de tidiga bilderna (kanske tog du dem dock inte när de var som värst)- men du ska se min- helt crazy, jag hoppas verkligen att den går ned snart (har gått ned lite men inte tillräckligt för att det inte ska synas)!

Jajamen, vi kör på Bugaboo.

Kul med flytten! Mm, det är ju himla svårt att lyckas vara nära alla samtidigt men det blir säkert toppen ändå :).

/JD

Sandra sa...

Men det var ju inget svar ;)

Angelica sa...

Sandra: Det är det väl? :-) Jag skrev ju att jag inte ska amma eftersom att jag inte vill amma. Jag vill helt enkelt inte, jag känner mig inte bekväm alls med den tanken och stressar upp mig bara jag tänker på det. Och jag tror att det bästa för barnet är en lugn och trygg mamma, alltså väljer vi ersättning :-)

Sandra sa...

Okej! /Från en alldeles för nyfiken

Angelica sa...

Sandra: Nyfiken får man vara och jag svarar efter bästa förmåga :-) Är dock rädd att jag inte förstår vad det är för ytterligare förklaring du söker :-)