söndag 7 februari 2010

Fina klänningen

Det blev så att jag beställde tusenfotingbodyn - har mormor sagt att det är en myra så ÄR det en myra. Punkt. Beställde också den här finfina klänningen som jag hittade på rea i samma butik.

Så att man kan få känna sig lite fin med den växande magen.

Har för övrigt gått igenom och fotat det mesta av Myrans kläder idag, ska göra klart det imorgon och då kommer det bilder - massa bilder - samt en lista på hur mycket vi har i varje storlek (som hjälp för de som eventuellt tänkt bidra till Myrans garderob).

4 kommentarer:

systerkasia sa...

Den var verkligen fin, klänningen ;). Bebisen har redan en massa fint. bra att du unnar dig något fint oxå. Man behöver det när man växer och förändras. Kramisar Kasia

Anonym sa...

Snygg! Jag har också passat på att beställa mig lite kläder i helgen för det där om att magen skulle gå ned för att sedan bli större stämde aldrig på mig. Är i v. 16 snart och det börjar verkligen bli helt omöjligt att dölja...

Själv gillar jag asos.com bäst för mammakläder, har du ngn favoritbutik?

/JD

Johanna sa...

Jag har en sån klänning :) Mycket skön och fin!

Therese sa...

Superfin klänning, du kommer bli jättefin i den. kram