onsdag 10 februari 2010

Kläder från USA

Väntan har varit lång, alldeles för lång. Men i helgen fick jag tummen ur och fotograferade alla kläder vi hittills fått och köpt till Myran. Först ut är de omtalade USA-kläderna!


Ett gult set med en söt liten ko på bodyn.


Tuffa strumpor.


Ett grönt set med en söt liten snigel på bodyn.


Ursöta strumpor.


En Ralph Lauren-dress och en tuff haklapp.


Världens sötaste lilla mössa.


En pyjamas och en sovpåse. Myran kommer sova som en prins!


Två jättesöta bodies. Och galjen är to die for!

Men den bästa presenten av alla måste vara den här underbart mjuka och galet söta filten. Komplett med en liten "mössa" att sätta på Myrans huvud. Den kommer Myran må gott i tror jag.


Världens mjukaste filt.

Tack mamma och Magnus för allt fint ni köpt till Myran, och allt ni kommer att köpa. För nej, jag tror inte mammas shoppingbehov när det gäller saker/kläder till hennes första barnbarn är stillat på långa vägar. Jag känner min mamma ;-)

P.S. Förtydligande om filmen: När det skakar till ordentligt (hela bilden typ) så är det alltså inte Myran som rör sig, utan jag som försöker få liv i honom igen.

3 kommentarer:

Therese sa...

Hur fina kläder som helst....Myran kommer bli en riktigt snygging. Kram

Hanna S sa...

Vilka supersöta kläder!! Han kommer bli råsnygg! Kul att ha nått som inte alla har dessutom! Jag har fått något plagg från min kusin i usa och dom går i samma färger! :) Ljusa gröna och gula osv! Förresten så ska jag visa Johan din film och visa att det inte bara är jag som är "dum" mot bebisen, det finns nämligen andra som stör sina bebbar också! :)

Tova sa...

Alltid roligt med lite "unika" kläder från andra länder ;) själv frossade jag i bebisgrejer i Hing Kong i somras. Superbilligt och kul!