tisdag 23 februari 2010

Vagnsbäddning

Igår tvättades täcke, kudde, frotté och sängkläder - och sen var det bara att sätta igång och bädda fina vagnen. Självklart hade jag en hjälpreda, och det var inte maken om vi säger så...


Isadora kollade så att madrassen var nog mjuk för Myran. Aja baja!


Täcke och kudde på plats, Myrans nya bulldog (från IKEA) vaktar.


Om jag gömmer mig här bakom så ser nog inte matte mig... Ooops, busted!


Ooops, busted igen!

Katterna lät vagnen vara ett helt dygn, men så fort den var bäddad var den helt plötsligt jätteintressant. Isadora fattade nog vinken till slut igår, men idag har jag fått jaga bort Tyson från den - förhoppningsvis fattar han också nu. Inte för att jag egentligen tycker att det är så farligt om de ligger på vagnen nu, men lär de sig inte att det är förbjudet nu så lär vi få problem senare. Plus att det är rätt trevligt med en så katthårsfri barnvagn som möjligt.

Men nog blev det tjusigt?

7 kommentarer:

Hanna sa...

Åh va mysigt det såg ut!!

Thorla sa...

ha ha, katter är för roliga!

Maria sa...

Jättefint! Katterna måste ju såklart få godkänna vagnen :) Prova vattenflaska om dom inte lyssnar på upprepade fy/nej eller vad du nu brukar använda för ord.

Sandra (GulligaSurre) sa...

Blev hur bra som helst :) Ska också ta och tvätta upp täcke och sånt till vagnen/vaggan blev så sugen nu när jag såg att du gjort det så mysigt :)

Therese sa...

Åh så fint och mysigt.

Anonym sa...

Jättesött!

Puss puss/M

systerkasia sa...

Hur gulligt som helst