torsdag 4 mars 2010

Kameraskygg bebis

Jag tror bestämt att jag har en kameraskygg bebis i magen. Det är därför min mage ser så "liten" ut på bilderna jag lägger upp här på bloggen - han liksom gömmer sig bakåt ryggen någonstans.

Fick se ytterligare ett prov på denna "kameraskygghet" idag. Myran hade party inne i magen och bökade runt som en riktig dåre, så jag tänkte att jag skulle fånga det hela på film. Men så fort jag riktade kameran mot magen och tryckte på Rec så tvärstannade han. När jag sen lade ifrån mig kameran så satte han igång igen. Så jag gjorde ett nytt försök med kameran men samma sak hände igen. Vilken rackarunge!

Eller så jäklas han helt enkelt bara med sin mamma?

3 kommentarer:

Therese sa...

Hi hi vilken liten buse.

Anonym sa...

jag tror att han retas med mamma :)

trevlig helg vännen!

kram Ann

Nilla (bf 13/5) sa...

Nu du gumman... Nu har vi inte länge kvar inte! :)

Det där med kameraskygg bebis, det har jag oxå erfarit. Framförallt filmskygg. Jag har nu försökt i 2-3 veckor att få till ett "kick-klipp", men samma visa här. Det är ett jädrans hallå därinne, o så fort jag riktar kameran emot magen så slutar det helt o hållet. Lägger jag ifrån mig den så tar den 1-2 minuter, sen är det samma visa igen ;) *skratt*

Men snart så kanske man lyckas lura den lill* rackarn? ;)

Det där med att inte kunna sova vettigt på nätterna, det är oxå ett faktum. Så har det dock varit för mig i flera veckors tid. Finns ingen skön sovställning, sover som på nålar o vaknar för minsta lilla klickljud i elementen, katterna som härjar som dårar (o tro mig, dom är helt hopplösa numera).

Men, som du säger... Snart är det här över? ;)

*kramen*