lördag 6 mars 2010

Skam den som ger sig

Länge har jag - till min stora förvåning - kunnat använda vinterjackan jag köpte i höstas, trots att det är en strl 36 och trots att magen hela tiden växt. Nå, fram tills nu that is. Idag ville jag ha en lite svalare och lättare jacka på mig när vi stack iväg på hockey, så trots att den numera inte går att stänga valde jag just denna jacka. Finurligt nog kan man öppna upp och stänga från båda hållen, så det funkade ju bra ändå! Eller?

Skam den som ger sig och man tager vad man haver - dagens sanningar.

5 kommentarer:

JD sa...

Hehe, känner igen problematiken... kan bara knäppa min vinterkappa halvvägs så jag hoppas verkligen att det blir vår snart eftersom jag förutseende nog köpte en a-linjeformad lättare kappa på bröllopsresan :).

Therese sa...

Hi hi...du är skön du =). Härlig match det blev. kram

Linn sa...

Smart. ;) Synd att du inte kunde komma igår. Hoppas du hänger med nästa gång. :)

Anonym sa...

Ett bra sätt att se mer gravid ut i allafall. Kul att ni fick se så många mål i rätt kasse.

Puss puss/M

Fröken Becca sa...

Jag kan fortfarande använda min vinterjacka, men det blir lite tajt emellanåt när man ska böja sig ner. Skönt att våren är på ingång så man kan gå klädd lite tunnare. Såg att vi har BF en dag ifrån varandra. :D